Deppig

Suck!
Det är bara två veckor kvar till skolavslutningen och tills jag fyller år.
Jag har absolut inga pengar,så jag kan inte handla någonting till skolavslutningen.
Jaja,jag hittar väl något jag har hemma då.
Orkar inte fixa till mig inför kyrkan i år.
Det ända man gör är att gå dit "lyssnar" på presten och sedan sticker därifrån.
Jippi,vad kul!...eller inte.
Jaja,nu ska jag snart till stan.
Vi får se om jag har några kronor till bussen dit ialllafall.
Jag ska följa med Moa.Hon ska kolla på lite saker till skolavslutningen.
Jag är bara med för att ge lite tips å' sånt ;P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Vendela du köpte ju en hel del i Turkiet.Då skulle du ha sparat...

2011-05-27 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0