Du skojar!?



Tur att Idol ska slutas visas
för inte är det någon rättvis tävling inte.Bra artister åker ut medan en del personer har gjort (ursäkta mig) skit dåliga uppträdanden som ändå får stanna kvar.Visst Molly har en bra röst,men inte idag och inte förra gången och inte heller förr förra gången.Hon är den som skulle ha fått lämna Idol,men tyvärr är det publiken som väljer vem som åker och vem som får stanna.
Jag höll verkligen på Olle som fick lämna Idol i kväll och jag kan säga att jag blev riktigt arg och ledsen när han meddelades vara ute ur tävlingen.Han gjorde riktigt bra ifrån sig medan Molly lät som en (ursäkta mig igen) stucken gris! Usch,nu ska jag gå och lägga mig.Det här gör mig så arg!!

Kommentarer
Postat av: josefine

JAG HÅLLER MED!

molly borde fan ha åkt ut, hon var katastrofal..

2011-11-05 @ 11:58:35
URL: http://josefinem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0