Miljö & klimat


Kan inte fatta att det snart är första advent och än har ingen snö kommit.Blir ärligt talat orolig för klimatet och dess framtid.Tänk om jorden verkligen kommer gå under snart?För jag vet ju att det har blivit en stor klimatförändring som påverkar jorden dåligt.Tänker ni också som jag eller tänker ni bara på er själva och blir glada när det inte kommer någon snö?Visst,en del tycker att det är jobbigt när det är kallt och att man måste skotta.
På facebook skrivs det också om "Hoppas det inte kommer nån snö" och sådant skit.De som skriver så tänker inte längre än det,och verkar inte alls förstå att det kommer påverka vår framtida miljö.Blir så himla arg att människor är så (ursäkta mig) dumma och själviska!!
En del av er har säkert åsikter om mig som att det är jag som är självisk och vill ha snö för att jag åker skidor.Men jag är inte sådan. Jag vill ha det klimat som är bra för jorden och för oss.Jag vill ha vinter när det ska vara vinter,jag vill ha vår när det ska vara vår,jag vill ha sommar när det ska vara sommar och jag vill ha höst när det ska vara höst.

Kommentarer
Postat av: Vilma

säger detsamma!hur fan ska det se ut om 20 år? XD

2011-11-16 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0