gårdagen

Hej svejs ♥
Sorry för dålig uppdatering igår,men direkt efter prisutdelningen for jag hem till luleå och sedan åt jag julbord hos mormor å' morfar.Vi hade även turen med oss och fick hit lite snö,jippy!
Igår iallafall så var det skate 5km och det gick också ganska bra, för att bara ha åkt tre pass.Är otroligt förvånad av att jag ändå hade lite fart och tryck i åkningen.Jag har ju inte direkt hunnit köra några intervaller än.
Det gick lite sämre i nerförs backarna däremot,och jag fegade till 99% i ena kurvan.Micke och pappa säger att jag kan ha tappat många sekunder på det,men att det går lätt att träna upp.
Nu ska jag återgå till sommar träningen igen...å' så kul (ironiskt).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0