Ingen kanske ser,ingen kanske hör, men inuti känns det som jag dör...

-TIDSINSTÄLLT-

Jag mår så jädra dåligt. Både fysiskt och psykiskt. Jag bara vill bara explodera och släppa allt. Det känns som om jag är sjuk, men inte av någon bakterie eller virus om ni fattar. Jag vill spy, jag vill gråta, jag vill skrika, jag vill sticka så långt bort från mig själv som det bara går. Orkar inte med det nå' mer. Är det är såhär det kommer kännas hela livet? Nä, då vill jag inte leva!
Har ont, ont i kropp och själ. Är alltid trött , men kan inte sova på nätterna. Mår bara sämre och sämre...
Jag känner stress hela tiden , fast jag kan aldrig koncentrera mig ordentligt även om jag försöker.
En tyngd lyftes från mina axlar när jag fick slippa korsetten, men det finns tyngder kvar.Så tunga att jag inte orkar stå upp nå' längre. Skolstressen.....



Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är inte ensam om att behöva känna så. Tur att det inte är så jättelänge kvar av skolan..

Kramis ❤

2012-04-17 @ 22:07:14
URL: http://josefinemukka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Styrkekram ❤

2012-04-18 @ 09:20:39
Postat av: ellen

<3

2012-04-18 @ 10:49:31
URL: http://ellenjs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0