PÅSKLOV!

Dagen blev lyckad och min och Moas skidlektion gick bra! Alla verkade engagerade och det är alltid kul att se.
När vi kommit till skolan igen åt vi lunch,hade en kort samling och sedan fick vi sluta. Så nu är det PÅSK LOV!
Strax ska jag börja packa och göra iordning eftersom vi kommer att åka till Gällivare idag,sedan bär det av mot Kibli imorgon bitti. Hoppas det blir fint väder,så man kanske får lite bränna. Hehe,fast å andra sidan så kanske det inte är så snyggt om bara ansiktet är brunt och inte kroppen. Haha! Nu har jag i alla fall gjort tidsinställda inlägg som kommer upp lite då och då. Vet inte om jag hinner skriva mer innan vi far,kanske.
Bild från förra påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0