Älska utmaningen, Älska livet!

Hejsan hoppsan! ♥
Idag började vi tio, och vi skidisar fick skjuts av Robert (våran mentor) till camping i Gällivare. Där gjorde vi lite olika aktiviteter och små tävlingar. Min grupp ledde inför det sista momentet som gick ut på att man skulle släppa ett ägg 4m(?) över marken och att ägget ska klara sig. Vårat gjorde inte det, så vi föll ner på en andra plats. Vi fick iallafall tröstpriset i stil eftersom vi gjorde en så fin fallskärm, haha!
 
Ikväll ska vi springa World Cup Challenge i Gällivare och då vill jag verkligen springa fort! Känner mig inte i så jätte bra form, men det kommer bli ett grymt träningspass. Lite nervös, lite spänd, men så ska det vara. Nu ska jag tagga med musik, lite vila och mat!!
 
 
Här är startlinjen i Morjärv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0