Snabbt inlägg innan jag ska sova.

Igår övningskörde jag för första gången. Jag tränade på steg ett, att starta, köra, bromsa, använda speglar och sånt + svänga lite. Det är mest för att få in hela kopplings grejen, vilket jag tycker är himla svårt. Har ju lärt mig allt om kopplingen, men jag släpper oftast upp den för snabbt, och det vet vi alla var det slutar med.. motorstopp. Men efter några sånna så fick jag inget motorstopp alls tillslut. Nästa gång ska vi fortsätta med steg ett, så att det sitter som en smäck!
Jaja, tänker snabbt tillägga att det inte kommer bli så bra uppdatering under den här och nästa vecka eftersom jag sommar jobbar nu. Hade min första dag idag och det känns som om det kommer bli två långa veckor.... Måste tänka på pengarna, men det är så jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0