Snart ut på nya äventyr.

Ja, nu är det dags att börja packa ner det sista i resväskan innan jag sätter mig på tåget på torsdag och åker uppåt mot nya äventyr. Det är först nu allt börjar kännas verkligt, och visst är det kanske lite skrämmande, men samtidigt spännande och nytt på något sätt. Det tråkigaste är att jag lämnar min bästa kompis här i storstan... speciellt när jag inte har haft så mycket tid över att umgås denna sommar. Fast å' andra sidan kommer jag ju hem en del helger och lov. Dessutom kan ju hon hälsa på mig i malmberget också! 
Lägenheten är nu i alla fall så gott som klar, men det blir väl säkert några småsaker som man upptäcker att man behöver senare. Bilder därifran kommer väl när jag flyttat upp dit, men jag ska se om jag har några redo nu på datorn, så kanske jag lägger ut de senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0