Tävlingshelg

 
 

Dagen började med en uppiggande frukost för att ladda till 5km klassikt i Drängsmark, Västerbotten. Tävlingen såg först ut att bli inställd på grund av kyla, men starten blev bara uppskjuten. Termometen i bilen visade -19 grader, men enligt de tävlingsansvariga var det tydligen bara -15 grader. Trots kylan gick tävlingen ändå ganska bra. Lyckades hålla tekniken och en hyffsat god fart. Sträckte mig dock lite när jag var nära att ramla i en brant nedförsbacke, men istället lyckades jag ta mig upp i farten från när jag satt ner. Tappade kanske lite fart och lite tid, men jag är i helhet nöjd med prestationen. Priserna var dessutom toppen! Vann ett presentkort på Team Sportia värde 500 kronor! 
Nu laddar jag upp inför tävlingen i morgon som även den går i klassisk stil, men i 2km. Det ska tydligen bli ganska varmt och lite små knepigt skidföre, men det blir nog bra.
Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat!
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser...hm...taggad ut.

2012-12-30 @ 02:08:43
Postat av: Astrid

that picture wendi!

2012-12-31 @ 09:51:21
URL: http://www.aaastrids.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0