Nu äntligen händer det saker!





Såå, det blir inga inlägg på ett tag.


Men...

Jag kan ju bara berätta lite kort om vad som händer närmsta tiden i mitt liv.
Jag har ju lov just nu så dagarna är ganska lugna. Har lite läxor som jag går igenom, varvat med träning och så film ofc.
På fredag morgon tar jag tåget upp till Gällivare, det blir nämnligen tävling till helgen-Lilla VM.
På söndag hade jag tänkt köra stafett, men med vem?
Det blir spännande...Blir nog en mix av nåt slag. Annars så får jag väl köra alla sträckor själv, hehehe!
Okey,that's it!
Längtar nu efter min nya design, hoppas ni också tycker det blir spännande...


  
    Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag fixar lite med din kommentarssida och testar om det funkar.

2012-03-02 @ 14:13:46
URL: http://bloggakuten.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0