på väg att bli bättre

Idag orkar jag tillslut blogga lite efter två febriga nätter,täppt näsa,ont i halsen och verk i bihålorna. Nu mår jag betydligt mycket bättre och har ingen feber nå mer. Konstigt att jag blev sjuk så där tvärt i onsdags,för jag mådde ju alldeles utmärkt när jag var hos tandläkaren. Och när jag kom tillbaka till skolan för att gå på sista lektionen började jag smått få lite ont i halsen och sen en halvtimma efter låg jag hemma och kallsvettades i soffan.
Jag antar att efter allt jag har tryckt i mig för att bli frisk har hjälpt,även fast det inte har varit det godaste...
Är i alla fall på väg att bli bättre!

Kommentarer
Postat av: malin-helena

Skönt att det vänder! Men bläääää för feber, man blir ju heeelt utslagen. Eller jag blir det i alla fall. Det är sällan jag är febersjuk, men när det väl kommer är jag helt golvad!



Sv: Åh, mellanmål brukar jag försöka variera och även lägga upp lite "recept" eller i alla fall tips på vad man kan göra. (vill ju ha mycket protein i alla mina mål) :)



Jag förstår verkligen att det inte är peppande att åka på USM om man inte är 100%.

Ha det bra och krya på dig helt nu!

2012-02-06 @ 09:26:44
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0