valet i 9;an

Nu står alla som går i nian inför ett stort val,nämligen att välja gymnasium och linje. Jag vill absolut gå på skidgymnasiet i Gällivare och läsa samhälls.Och även om jag inte skulle komma in på RIX,så skulle jag ändå välja att gå NIU där. Och det är därför att jag trivs och är ofta i Gällivare,jag har släktingar och folk där som jag känner,och det finns många backiga och kuperade banor att välja mellan som jag väl känner till.Så allt med Gällivare känns rätt, därför vill jag inte gå någon annan stans! Dessutom har ju två stora skidikoner gått där,nämligen Charlotte Kalla och Markus Hellner. Och jag vill ju gå minst lika långt som dom har gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0