Hemma med många träningstimmar i bagaget.

Hej hej ♥
Jag kom hem vid tio tiden igårkväll efter fem dagar i Abisko med många träningstimmar. Det har varit jätte kul att få träna i den otroligt fina miljön och med alla människor. Ledarna/tränarna har varit toppen och jag har lärt mig mycket på dom här dagarna. Maten har även den levererat och var riktigt bra. Rummen var lite små, men det var ändå mysigt. Är nöjd över min prestation och är nu redo att utmana mig själv mera!
.
Hemma och väl i mitt rum såg jag till min förvåning att det var nybäddat med nya super söta sängkläder. Det var så himla skönt att få sova i sin egen säng igen!
En annan överraskning var vår nya 55 tums Tv som stod färdig att titta på i vardagsrummet. Kul! Nu fattas det bara en ny mobil! För den jag har nu kan jag stolt säga att jag har haft i över tre hela år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0