Tjejjoggen.

Dagen började som vanligt med frukost, sen bar det av mot Sjulsmark för tävling.
Min prestation är ändå hyfsat bra trots min super usla form. Slog inte min tid från förra året, fast det förvånade mig inte. Har varit seg hela veckan så.
Låg trea ett bra tag, men blev till slut femma. I mål kände jag mig yr och lite illamående, så jag tog lite extra vila innan prisutdelningen. Jag fick turen att bli lottad en handuk med texten Tjejjoggen och ett brandalarm.
Lite bitter efter tävlingen, men jag är ändå säker på att jag kan springa snabbare om jag hittar formen. Sen var det ju inte det optimala vädret heller. Det var kallt,blött och regnigt. Nu är jag sugen att springa mer tävlingar och ta revansch från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0