Ett bra lopp!

Hejsan♥
Imorse blev det uppstigning halv tio för att äta en ordentlig frukost inför Lilla VM i ca 5km fristil. Innan loppet var jag lite nervös som alltid,men speciellt eftersom det skulle vara varvning.Det är lätt att man tar ut sig för mycket första varvet och sen kanske inte orkar.
Det gick i alla fall bra!Korsade mållinjen som segrare med mjölksyra som sprutade ändå upp till öronen,haha! På prisudelningen stod jag och tjejerna i D16 och pratade om lite allt möjligt innan det var dags att gå upp på prispallen. Jag fick en medalj + att jag valde en stavmixer som man nog kan göra lite goda,nyttiga drinkar med.

Kommentarer
Postat av: Linn - fotoblogg

Fin blogg! Jag tävlar i skidor jag med =D

Fast D13.

2012-03-03 @ 19:08:44
URL: http://linnfootografering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0