Lite besviken faktiskt,fast stafetten gick ändå bra.

Hej hej♥
Inleder detta inlägg och skriver att jag är ganska besviken på helgens prestationer i Folksam Cup. Hade faktiskt förväntat mig en hel del mer eftersom jag kände mig i sådan sjukt bra form i Lilla VM.
Däremot har jag haft mycket mjölksyra efter den tävlingen,så det kanske är därför jag var lite seg nu till Folksam. Tekniken var där,konditionen var där,men styrkan och det mentala fattades lite.
Det blev en del tårar och besvikelse,men det är bara för att jag vill det här så himla mycket!
Jag älskar att tävla,men jag vill ju också vara i topp och att det ska kännas bra i kroppen!!
Kom i alla fall på en artonde plats i jaktstarten,vilket inte är en dålig placering men är missnöjd ändå.
På teknik sprinten kom jag på femtonde plats även fast jag fegade som tusan i nerförsbacken. Finns också en bild på mig där jag ser livrädd ut när jag är på väg nerför,fast den vill jag inte ens sätta ut här. Haha!

På söndagen var det stafetter som gällde, med tidig uppstigning för oss som skulle köra parstafett. Och redan i första hitet var det dags för mig och Kevin att köra järnet. Allt funkade bra och Kevin spurtade i mål på sistasträckan som trea. Tiden tog oss också vidare som Lucky loser till A-finalen där vi däremot kom nia. En nionde plats är ändå inte fy skam av närmare fyrtio lag. Hyffsat nöjd med den delen i alla fall!!
Haha :D
Så grymt snygga miner alltså!
Det syns även lite i fejset när man har mjölksyra i benen ska ni veta,och såhär ser det ut!

Det här är bilder från Cupens sida på facebook,men det kommer även egen tagna foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0