It's real, the pain you feel.

Idag har jag varit ledig från skolan eftersom vi har varit på informationsträff om gymnasiet här i Gällivare. Vi har fått se skolan, lägenheterna, blivit informerade om allt från det ena till det andra och så har vi sprungit ett test på 2,7 kilometer på Dundret som gick uppför, uppför och åter uppför. Det var så sjukt jobbigt och jag trodde för ett tag att mina ben skulle sprängas!! Jag är i alla fall hyfsat nöjd med min prestation eftersom det var första testet och så. Men ni ska veta att jag var ju lite nervös innan, hehe. Det har varit en bra dag med mycket information att ta in, så jag tror att det blir att lägga sig tidigt ikväll. Ska bara fika och skicka in SOn först.

Kommentarer
Postat av: sanna

Du är så jätte duktig Vendela! lycka till =)

2012-05-24 @ 12:02:18
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0