Vårruset.

Hello ♥
Ikväll klockan sju gick starten i Vårruset och då var jag där på startlinjen för tredje året i rad. Känslan innan loppet var väl som vanligt lite nervöst men ändå taggad. Starten gick bra förutom att en tjej sprang lite fel i början och då tvekade man själv också lite på vägen. Allt gick sedan finemang och kroppen kändes hyffsat pigg och lätt. Låg 4-5:a i mitten på loppet, men slutade 6;a som ändå var en riktigt bra placering. Är lite missnöjd över att jag inte hade krafter att spurta i slutet som jag vanligtvis brukar vara så bra på.
När jag gick i mål var jag så klart trött, men jag mådde också lite illa. Är fortfarande orolig i magen, så jag hoppas att det går över till i morgon. Ha det gött!
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0