Gröt gör dig stark och hyper!

Hej hej!
Idag har vi haft matteprov på morgonen innan jag gick ner till gymmet för att köra spinning intervaller. Jag hade planerat för laktattröskel testet, men efter helgen har mina benhinnor kollapsat igen.
Om någon timme ska jag fara ut på ett kort A2 pass på rullskidor, sedan blir det middag, plugg och lite annat.
I morgon blir det styrke test och jag känner mig väl inte direkt i toppform. Det är väldigt mycket dagsform i styrke, så vi får hoppas på att den är där i morgon. Om inte, då får jag slå rekord nästa gång! Tagga, tagga, tagga!
 
P.S 
Risgrynsgröt är livet ♥ med mycket socker och kanel.
Kan dock hända att man blir hyper.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0