Less på denna stress.

Halloj ♥
Vilma gick precis till busstationen med Astrid för att spendera helgen i Kiruna. Jag hade planerat att stanna här, men det ska troligen bli så halt att man varken kan cykla eller köra rullskidor ute, och det är ju det enda jag kan göra pga benhinnorna, så då åker jag hem till Luleå istället.
Ingen av oss var speciellt pigga på att åka hem i helg, men Vilma var tvungen eftersom hon ska fixa sina skidor. Jag hatar att stressa, packa, packa upp, packa ner och packa upp. Visst är det skönt att komma hem ibland, med då ska man hinna vara där minst två hela dagar. Det är bara onödigt att fara under helgen, det kostar så himla mycket energi att bara åka dit och tillbaks. Dessutom tar det så himla lång tid... Är bara allmänt less nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0