11 frågor, 11 svar.

1. Vad heter du? - Ann Vendela Caroline Henriksson. 
2. Vad gör du om tio år? - Frågan är inte vad jag gör utan om jag är lycklig. 
3. Vad vill du i dagsläget jobba som? - Jag vill helst komma in i landslaget i längdskidåkning och bli bäst i världen, men om det inte skulle gå vägen så vill jag bli sångare (vilket inte kommer att hände eftersom jag inte vågar sjunga  seriöst för en publik) Annars vet jag inte vad jag vill bli, kanske idrottslärare eller PT. 
4. Vad skrämmer dig? - Framtiden skrämmer mig. Vet inte alls hur den kommer se ut, vars jag kommer hamna, vad jag gör eller om jag kommer vara lycklig. Ibland skrämmer jag även mig själv... 
5. Hur ska man överraska dig? - Hm, det beror på vad överraskningen går ut på och vem det är som ska överraska. Men de små överraskningarna är väl de bästa kan jag tycka. En komplimang, en kram eller varför inte en riktigt smarrig middag, hemtillagad eller på resturang.
6. Hur vill du spendera din tid en helg? - Först vill jag fara ut på ett bra träningspass, och efter det känna att jag är nöjd med prestationen. Sedan vill jag helst bara slappa med familjen eller vännerna. Se en film, bunkra upp med kuddar, filtar och ta lite gått att äta. 
7. Svaghet? - hm, kakor, haha. 
8. Styrka? - När jag vill ha något gör jag allt för att få det. 
9. Secret crush? - Niall Horan och Logan Lerman ♥ 
10. Favorit låt? - Just nu?  Cry m. Rihanna och 1D's låtar 
11. Favorit mat? - Svin svårt! Lättare att säga vad jag avskyr. Men jag älskar dragon kyckling eller bara grillad kyckling. 
 
Ne, nu orkar jag inge mer. Sov gott allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0