Frukost!

 
Moshi moshi ♥
Dålig uppdatering som vanligt, men nu ska jag försöka skärpa mig!
Idag hade vi sovmorgon, så väckar klockan ringde kvart över åtta.
Grymt skönt att få sova ut, eftersom jag var uppe ganska sent igår och pluggade.
Började i alla fall morgonen med vaniljyoghurt med müsli, banan, kanel och torkade hallon.
Slängde även i mig en macka och en kiwi.
Ska strax ta på mig kläder och kolla igenom engelska redovisningen som jag ska utföra idag.
Efter skolan ska jag redigera bilderna från fjällturen med skidisarna.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Grodan

Tack Vendela morgonen är räddad

2013-04-19 @ 09:01:58
Postat av: Anonym

Mums!
Härligt att det uppdateras! Lycka till idag med engelskan!

2013-04-19 @ 09:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0