Hello

Nu är jag tillbaka på bloggen efter ett långt uppehåll och mina två veckor på jobbet är avklarade, men det dröjer inte länge tills jag drar iväg till grannlandet Finland för träningsläger. Då blir det troligen ingen uppdatering , men möjligen något tidsinställt inlägg. 
 
Annars har det varit bra. Tiden har bara flygit förbi och snart är sommarlovet slut. Det är tråkigt, men samtidigt längtar jag lite smått till skolan börjar. Ska bli skönt att komma hem till min egna lilla lya i malmberget och att träffa min granne Vilma som jag saknar så. Sist vi sågs var på lägret i Pité, så det ska bli super kul att förenas igen när upptaktsträffen drar igång den 23 augusti. Jag ser fram emot att börja mitt andra år på gymnasiet och jag hoppas att vi kommer ha lika roligt som vi hade förra terminen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Saknar dig också Vendela, snart ses vi! :D ha så kul i Vuokatti :D

2013-08-11 @ 17:36:07
URL: http://vilmafunck.blogg.se
Postat av: Vilma

Saknar dig också Vendela, snart ses vi! :D ha så kul i Vuokatti :D

2013-08-11 @ 17:36:07
URL: http://vilmafunck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0