Minusgrader, grattis LLÅ!

 
Hej hej ♥
Ännu en dag i Luleå, och när jag kollar på termometern visar det minusgrader ute, yey! Konstsnöspåren igår var rätt så bra trots att det var väldig tung och blöt snö. Undrar om det kanske blir isigt nu? Bättre minus än plus i alla fall. Ska ut på ett klassiskt pass lite senare eftersom det var skate igår,då får vi se hur förhållandena är. Jag hoppas på lite snö snart, så det börjar gå att åka på resten av spåren. Lite tröttsamt att varva på en tvåkilometers slinga i två timmar. Nog om det. 
 
Igår efter passet drog jag och mamma till stan för att uträtta lite ärenden. Köpte bland annat julklapp till brorsan samt en mascara + kajal till mig själv. Till middag beställde vi hem mat från Waldorf och det var naturligtvis smarrigt värre. 
 
Nu har jag ätit upp min gröt så ska väl börja städa lite i mitt rum och kanske slå in Gabriels paket.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Snygg du är! :D

Svar: Hehe tackar, ibland får man till det. Du får dock alltid det ;)
Vendela

2013-12-21 @ 22:03:48
URL: http://vilmafunck.blogg.se
Postat av: Anonym

Sötis

2013-12-21 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0