Fint skidpass i fint väder.

Hallojsan ♥
Gårdagen bestod av skola + skolarbeten och sedan ett lugnt pass i det underbara vädret. Det var sol och noll gradigt, så jag passade på att ta med kameran. Jag, Vilma och Sorsa for bland annat ut på en skoterled och det var hur fint som helst. Hade lätt kunnat åka flera timmar igår, men det var tyvärr inte planerat. Hur som helst så blev det ett toppen pass! Till våren när tävlingarna är slut, blir det nog lite längre pass i samma fina väder.
Idag har vi två lektioner före lunch, sedan blir det att åka ut på ett kort pass innan jag sätter mig på tåget mot Luleå. I helg är det Sävast spelen, och imorgon startar tävlingen med klassiskt 5,5km och avslutas på söndag med 5,5km fristil jaktstart. Det blir spännande...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0