rekord!.. i sämsta uppdatering.

 
                                                               
 Oj, oj, oj! Det här måste vara rekord på sämsta uppdateringen i min blogg, men nu är jag här igen. Tävlingarna i Östersund gick inte som jag hoppats och blev faktiskt sjuk dagen efter sprinten vilket betydde att jag inte kunde åka distansen. Var i alla fall sjuk en hel vecka och kunde precis komma igång med träningen innan hammalägret satte igång. Från måndag till onsdag har vi kört på bra med träningen och har bland annat åkt till Skaulo på ett längre skidpass och sprungit vilse med Vilma. Vi avslutade lägret med en middag i Gällivare.
Har just nu en grym träningsvärk i speciellt vaderna från löpningen skulle jag tro. Idag tar jag därför vila och i helg ska jag försöka ta mig igenom loppen förhoppningsvis ganska snabbt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0