Äntligen kan jag andas...

För ungefär en vecka sedan fick jag och Vilma höra den otrevliga nyheten av en slump, att vi inte skulle få chansen att få flytta till en egen lägenhet i tvåan. Dramatiken växte på hela skidgymnasiet och alla elever stod frågande till detta. Jag och Vilma har verkligen varit jätte ledsna och besvikna. Missuppfatta inte, vi har haft svin kul den tid vi bott tillsammans, men samtidigt så vill vi komma närmare resten av gänget. Ett år är okej att bo här, för vi har verkligen haft svin roligt tillsammans och med Edmanerna. Det har varit lite som att ha sleep over varje dag, hehe. Men den verkliga anledningen till all det här är att vi har varit inställda till att vi ska få egna ettor, och därför kom beskedet lite som en käftsmäll. Det har trots allt varit så att tvåorna har fått eget boende, vilket vi självklart också vill ha.
Nu är det i alla fall klart att vi ska få varsin lägenhet därborta och jag och Vilma är just nu full av lycka ♥
 

Kommentarer
Postat av: Grodan

GRATTIS till er båda. Att kämpa för en rättvis behandling ger alltid resultat.
Det finns fog för en eftertanke för ledningen.

2013-05-06 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0