Tester & träning i solskenet.

Morrn ♥
Håller just nu på att städa lite i mitt rum och förbereder väskan eftersom jag ska till Lulé ikväll. I eftermiddag blir det ett cykelpass med karta runt i staden, så det ska bli spännande. Just det, Igår fick vi ju möjligheten att lyssna och ställa frågor till Marcus Hellner, vilket var väldigt intressant. Han berättade bland annat om hur säsongen har varit, sjukdom, sin tid på skidgymnasiet, träningsupplägg, sponsorer och massa annat angående träning. Det var riktigt lärorikt och orden tar jag med mig i sommar. Efter mötet med skidstjärnan gick vi till gymmet för att värma upp inför styrketestet, där jag slog personligt rekord i alla tre moment. Grymt nöjd!
Sedan gjorde vi rörlighetstest och spänsttest, vilket också gick bra. Efter det sprang jag och Vilma upp till lägeheten för att byta om och ta på oss rullskidutrustning, för att sedan åka förbi Lisa och hämta upp henne. Det blev ett svettigt pass i solskenet i omkring tjugo grader. Nice!
 
 
Här står jag och Lisa vid en vätskepaus.
Bilden är tagen av Vilma och hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0