Resultat i skidspåret från gårdagens middag.

Hoppsan hejsan ♥
Kom hem för bara en stund sedan, då jag kört en 6km klassisk träningstävling på golfbanan i -11/12 grader. Hade bara mina gamla skräp skidor med lite fäste som jag smetade på i sista stund. Hade ganska dåligt glid, så där hade jag nog en hel del tid att hämta. Är ändå sjukt nöjd med känslan i kroppen och det kändes även som om jag hade mer krafter. Om jag hade haft mina bättre skidor och passande glidvalla hade tiden varit betydligt bättre, men det var ju ingen större tävling, så...
 
Nu ska jag vila lite och käka lunch innan jag far ut på en kort löptur med tjejerna. Måste också diska lite från gårdagen då killarna var här på trerätters middag som jag och Vilma kokade ihop. Vi bjöd på vitlöksbröd till förrätt, vitlökskyckling och ris till huvudrätt och banan med choklad å' marshmallows till efterrätt. Det blev riktigt lyckat och ikväll ser vi fram emot mat hos dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0