Jag lever!

Senaste veckorna har gått hur fort som helst. Jag har knappt hunnit med att öppna datorn förutom för skolarbeten. Försökte mig på ett inlägg i förrgår, men av någon konstig anledning gick det inte att ladda upp bilderna på datorn. Ska testa igen senare idag, så hoppas att det funkar. Det är ganska tråkigt med ett inlägg utan bilder, men det visar i alla fall livstecken. Min kropp känns förövrigt väldigt tung och mjölksyran har tagit över. Vet inte riktigt vad som föregår, men jag är definitivt inte i någon form denna vecka. I helg ska jag i alla fall ta en vilodag, för nästa vecka drar vi till Finland på träningsläger och då vill jag kunna träna på bra. 
Är också sugen på en ny design. Det skulle nog öka min motivation till att blogga mer. Ska fundera på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0