2014!

Hoppas alla hade en trevlig Nyårsafton! Själv gjorde jag inget speciellt.Var en aning trött efter intervallerna i Pagla, så det blev hemmamys med min mor och far. Jag och mamma lagade ihop en jättegod middag som verkade uppskattas av alla. Efter vi ätit och precis börjat spela lite bingolotto var mamma tyvärr tvungen att åka på jobbet, men jag kan glädja henne med att vi vann hundra kronor i alla fall. Trodde först att jag skulle kamma hem 10 000, fast det ville sig inte riktigt den här gången. Men men, hundra kronor är väl bättre än ingenting?
 
Igår hade jag vilodag och då passade jag på att träffa Moa och Ellen. Åt lite skräpmat tillsammans och snackade i princip hela kvällen om sånt som hänt. Förhoppningsvis ses vi någon mer gång innan det är dags för mig att åka till Gällivare.
 

Kommentarer
Postat av: Grodan

GOT NYTT SKIDÅR. Hälsa övriga familjen

2014-01-02 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0