Häng läpp och tummen ner.

 
Meningen var den att jag skulle fara ut på ett träningspass på förmiddagen innan morfar och jag skulle bege oss till Luleå för att sedan åka till Idre med klubben imorgon för cuptävling, Ja, det går inte alltid som man vill. Igår skrev jag här på bloggen att jag känt mig trött och hängig. Det var kanske början på det jag idag vaknade upp med. Känningar i halsen och en täppt näsa. Så nu är det bara att börja kurera sig med c-vitamin, grönsaker, frukt, thè med honung och ingefära. Tror inte det kommer vara så långvarit, men det är så himla tråkigt att jag missar cupen i Idre ihelg. Såg verkligen fram emot att få tävla där. Har känt mig så pigg i kroppen på träningarna och jag hade förhoppningar att det kunde bli roliga tävlingar där nere. Synd att det blev så här bara, men det är inget jag kan påverka. Det ser ut att bli rätt så kallt också, så vi får se om det blir av alls. Nu ska jag skriva en handlingslista och fylla upp mitt kylskåp med massa nyttigheter. Just nu finns det endast honung, lite margarin och gamla ägg. Inte mycket att laga en middag på, haha. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR bilden på dig här!!
Sen så kommer det fler tävlingar...
Krya på dig!

2014-01-09 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0